ضمانت 7 روزه بازگردانی محصول

با توجه به اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده ، این امکان برای خریداران وجود دارد که محصولات دریافتی خود را بازگردانند و این امکان منوط به "رعایت کامل" نکات زیر از طرف خریدار است :


- در صورتی که کاربر پس از ثبت سفارش از خرید محصول منصرف شود ، باید در نزدیک ترین زمانِ ساعت کاری فروشگاه ، قبل از ارسال محصول این مسئله را به تیم پشتیبانی سایت (ترجیحاً از طریق تماس تلفنی) اعلام نماید تا ضمن لغو فرآیند خرید ، هزینه ی خرید محصول به صورت کامل به حساب بانکی وی بازگردانده شود.
- براساس قوانین پستی ، تحویل گیرنده موظف است هنگام دریافت بسته ، در مقابل مأمور پست اقدام به بررسی مرسوله نماید و در صورت مشاهده ی هرگونه پارگی کارتن ، آثار شکستگی یا عیب و ایرادی ، بسته را به مأمور پست مرجوع کرده و از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. در غیر این صورت مسئولیت سلامت مرسوله به عهده ی سایت "آرین هنر" نخواهد بود.
با در نظر گرفتن این نکته ، در صورت آسیب دیدگی بسته و محصول در زمان تحویل توسط مأمور پست ، خریدار موظف است از دریافت بسته خودداری کرده و صورت جلسه ی آسیب کالا را از مأمور پست دریافت نماید و از طریق شرکت پست پیگیر باشد.
- پس از دریافت سفارش توسط خریدار به مدت "یک هفته" ، فرصت بازگردانی محصول برای خریدار محفوظ می باشد و پس از این زمان ، محصول دریافتی توسط خریدار "به هیچ عنوان" بازپس گرفته نخواهد شد.
- در صورتی که خریدار در مهلت 7 روزه پس از دریافت محصول قصد بازگردانی آن را داشته باشد ، باید "قبل از هر اقدام" این مسئله را از طریق درگاه های ارتباطی در بخش "تماس با ما" به تیم پشتیبانی سایت اطلاع دهد و در صورت "تأیید کارشناس سایت مبنی بر موجه بودن دلایل خریدار" برای بازگرداندن محصول ، خریدار می تواند در اسرع وقت اقدام به بازگردانی محصول نماید.
- خریدار "موظف" است محصول مرجوعی را به صورت سالم و همراه با تمامی اقلام موجود در بسته ی پستی دریافتی (از جمله محصول خریداری شده ، بسته بندی مخصوص محصول ، کاتالوگ ، فاکتور ، ضمانت نامه ، هدایا و ...) ، دوباره به طور درست و محکم ، و به دور از آسیب دیدگی در هنگام حمل و نقل پستی ، به شکل اولیه بسته بندی کرده و به آدرس پستی سایت که در بخش "تماس با ما" قابل مشاهده است ، ارسال نماید. (در صورت تمایل بهتر است که به منظور تسریع فرایند بازگردانی هزینه ی سفارش ، خریدار ، مبلغ پرداختی و شماره کارتی که با آن سفارش ثبت شده را همراه با نام و نام خانوادگی صاحب کارت و نام بانک مقصد به صورت مکتوب درون بسته ی مرجوعی قرار دهد.)


نکته : "لازم به ذکر است که تضمین سلامت و هزینه های بازگردانی محصول در مراحل عودت آن ، کاملاً به عهده ی خریدار می باشد."


- پس از دریافت محصول بازگردانده شده توسط سایت "آرین هنر" ، در صورت سلامت کامل اقلام موجود در بسته ، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار "بعد از کسر هزینه ی ارسال" و نهایتاً ظرف مدت "48 ساعت کاری بعد از دریافت بسته" به حساب بانکی خریدار واریز خواهد شد.
- بدیهی است که در صورت آسیب دیدگی محصولات بازگشتی و اقلام همراه آن ، خریدار "موظف" به پرداخت خسارت می باشد و به میزان شدت آسیب وارده به محصول ، از مبلغ پرداخت شده توسط خریدار مبلغی به عنوان خسارت کسر و باقی مانده ی آن مبلغ به حساب بانکی وی واریز خواهد گردید.

پشتیبانی و پاسخگویی

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 17

(به استثنای روزهای تعطیل رسمی)

تلفن : 03142642079

ایمیل : arianhonar.ir@gmail.com

پیج اینستاگرام کانال تلگرام چت واتس اپ کانال ایتا

فروشگاه صنایع دستی و کتاب آرین هنر

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی "آرین هنر" از زمان شروع فعالیت رسمی خود در سال 1400 در تلاش است تا با ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب، به گسترش هر چه بیشتر فرهنگ استفاده از صنایع دستی و تزیین محیط کار و زندگی با هنرهای زیبا و بااصالت ایرانی کمک کند. همچنین این مجموعه بر آن است تا با ارائه کتاب های مفید از ناشران برجسته، نقشی هرچند کوچک در گسترش بیشتر فرهنگ کتابخوانی نیز ایفا نماید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به "آرین هنر" می‌باشد.

هرگونه استفاده و کپی‌برداری از عکس‌ها و محتوای این سایت غیرمجاز بوده و پیگرد قانونی و شکایت در پی خواهد داشت.

1403 - 1400
چت پشتیبانی واتس اپ